Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Ένα – Δύο- Τρία
παίζω και γελώ
Τέσσερα- Πέντε- Έξι
μαθαίνω να μετρώ

Επτά κι Οκτώ μαζεύω
φίλους στη σειρά
Εννέα κι ένα Δέκα
πάμε μαζί παιδιά!

Ο αριθμός 1

Έχω μια μανούλα
και έναν μπαμπά
που πολύ μ’αγαπάνε
και με σφίγγουν αγκαλιά
  
Έχω μια καρδούλα
που χτυπά δυνατά
κι ένα στοματάκι
που δεν παύει να μιλά
  

Όλοι μου οι φίλοι
λένε πως είμαι τυχερός
και με κάνουν να νιώθω…
ένας και μοναδικός!

Ο αριθμός 2
 Δυο γάιδαροι μαλώνανε

σε ξένο αχυρώνα

και δυο παιδιά μες το χωριό

σκάγανε μπλε μπαλόνια!


Τρόμαξαν δυο καφέ λαγοί

και κρύφτηκαν στο δάσος

τρόμαξαν και οι κυνηγοί

σκόνταψαν κατά λάθος…



Από την πόλη έρχομαι

και στην κορυφή κανέλα

έλα δυο-δυο να παίξουμε

στο πάρκο κούνια μπέλα!

Ο αριθμός 3
Τρία παιδιά μες στο χορό

μια από κει, μια από δω!

Τρία κορίτσια, τρία αγόρια

χόρεψαν αντικριστό

Τρεις αρκούδες τρώνε μέλι,

τρία σπουργίτια στο αμπέλι
,
τρεις –τρεις πετούν κι οι γλάροι,

τρεις οι ναύτες στο αμπάρι!

Ο αριθμός 4
Τέσσερα παπάκια

μπήκαν στη σειρά

τη μαμά φωνάζουν

πα πα πα πα πα !

Τέσσερις οι βούτες

μέσα στο νερό
,
μα δεν ξέρουν μπάνιο

θα πνιγούν θαρρώ…

Γρήγορα χτυπήστε
τα πόδια, τα φτερά
φωνάζει η μαμά τους 


στα τέσσερα παπιά!

ΑΡΙΘΜΟΣ 5
Τα πέντε δαχτυλάκια μου

στο ένα το χεράκι

με βοηθούν στο μέτρημα

και στη ζωγραφική.

Τα άλλα πέντε δάχτυλα

στο άλλο μου χεράκι

με βοηθούν να γράφω

και να παίζω μουσική.


                                                         Κατερίνα Τζαβάρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου